adres kontaktowy ul. Łąkowa 35/38 lok.11, 80-769 Gdańsk

Telefon  506-089-901

Telefon  503-074-114

Mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dlaczego kurz w biurze jest tak groźny?

Czystość w firmie to nie tylko dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa, sposób na przekonanie do siebie nowych klientów i przekonanie stałych o słuszności wyboru zlecania kolejnych prac danej firmie. To przede wszystkim dbanie o wydajność pracy i zdrowie swoje i zatrudnianych pracowników. Na czym polegają usługi sprzątania w biurach? Dlaczego „zwykłe” przetarcie biurka ściereczką nie wystarczy, by utrzymać zdrową atmosferę do pracy?

Co wpływ na wydajność pracy człowieka?

Wydajność pracy człowieka zależy od wielu czynników. Za część z nich jak: odpowiednia dieta, wypoczynek, ruch na świeżym powietrzu, odpowiadamy sami, za sporą część nie możemy wziąć odpowiedzialności. Na zdrowie i dobre samopoczucie człowieka w pracy będzie wpływać właściwie przygotowane stanowisko pracy — adekwatnie do zajmowanego stanowiska i zakresu wykonywanych czynności, stosowanie odpowiedniej odzieży ochronnej i środków zabezpieczających oraz jakość powietrza. Ten ostatni czynnik jest najczęściej bagatelizowany na równi w biurowcach, sklepach, magazynach, czy halach produkcyjnych. Najgorszym wrogiem dobrego samopoczucia i wydajności w pracy jest kurz.

Jak kurz wpływa na samopoczucie i wydajność w pracy?

sprzątanie

Praca w biurze w środowisku zakurzonym, z niewielkim dostępem do świeżego powietrza powoduje szybki spadek skupienia, efektywności w pracy. Dlatego tak ważne jest powierzenie sprzątania biur doświadczonej firmie, która stosując skuteczne metody czyszczenia z użyciem specjalistycznych środków czystości zadba o jakość powietrza w częściach administracyjnych firm.

Kurz to siedlisko roztoczy, czyli mikroskopijnych pajęczaków, których odchody są źródłem alergenów, złego samopoczucia. Długotrwałe przebywanie w zakurzonym pomieszczeniu może być źródłem astmy oskrzelowej, nie mówiąc już o tym, że oglądanie zakurzonych szafek, kłębuszków kurzu w rogach pomieszczeń nie wpływa pozytywnie na chęć do pracy, a każdy ruch powietrza dodatkowo powoduje, że drobinki zanieczyszczeń wnikają do płuc

Czyste mieszkanie, czyste biuro, czysty dom